Наше СТО спеціалізується на ремонті та обслуговуванні автомобілів Lexus та Toyota. Кожен із наших співробітників справжній професіонал своєї справи. Нижче на сторінці ви знайдете опис послуги та наші контакти.
Телефонуйте! Ми чекаємо на ваш дзвінок.
(067) 448-80-50 Запис на СТО
(067) 423-80-50 Підбір автозапчастей
(067) 423-80-50 Coyote Detailing
(067) 431-80-50 Автоконсьерж
(067) 431-80-50 Автопідбір
Пн - Пт з 09 до 18
Сб-Нд Вихідні
Автосервіс Coyote здійснює ремонт ходової частини для автомобілів марки Toyota&Lexus за доступною ціною.
Справність ходової є важливою умовою безпечної експлуатації автомобіля. Дуже важливо виконувати діагностику стану підвіски та гальмівної системи не тільки в рамках планового ТО, але й за будь-яких зауважень у її роботі, таких як: сторонні звуки, підвищені люфти, зміна поведінки автомобіля під час руху або будь-яких інших відхилень у її роботі. Головна умова – людина, яка виконує діагностику ходової частини, повинна мати відповідний досвід та кваліфікацію. Наші фахівці індивідуально підходять до вирішення проблеми кожного транспортного засобу, що гарантує найкращий та найнадійніший результат.
Діагностику та ремонт ходової частини Toyota / Lexus роблять кваліфіковані майстри, які мають великий досвід проведення даних робіт у нас на СТО “Coyote” та можуть запропонувати Вам наступні послуги з ремонту:
заміна стійки стабілізатора Тойота заміна втулки стабілізатора Тойота заміна сайлентблока важеля Тойота заміна рульового наконечника Тойота заміна шарової опори Тойота заміна важеля Тойота заміна кермової тяги Тойота регулювання підшипника маточини Тойота заміна маточини Тойота заміна втулки амортизатора Тойота заміна пружини Тойота заміна амортизатора Тойота заміна важеля задньої підвіски Тойота заміна карданного валу Тойота заміна шрусу Тойота заміна пильовика шруса Тойота заміна кульової опори Тойота заміна рульових тяг Тойота заміна сайлентблока Тойота заміна передньої стійки амортизатора Тойота заміна заднього амортизатора Тойота заміна підшипника маточини Тойота | заміна стійки стабілізатора Лексус заміна втулки стабілізатора Лексус заміна сайлентблока важеля Лексус заміна рульового наконечника Лексус заміна шарової опори Лексус заміна важеля Лексус заміна кермової тяги Лексус регулювання підшипника маточини Лексус заміна маточини Лексус заміна втулки амортизатора Лексус заміна пружини Лексус заміна амортизатора Лексус заміна важеля задньої підвіски Лексус заміна карданного валу Лексус заміна шрусу Лексус заміна пильовика шруса Лексус заміна кульової опори Лексус заміна рульових тяг Лексус заміна сайлентблока Лексус заміна передньої стійки амортизатора Лексус заміна заднього амортизатора Лексус заміна підшипника маточини Лексус |
Ціни на ремонт ходової частини в Києві: вартість нормо-години становить 540грн.
Комфортність та безпека поїздки на автомобілі багато в чому залежить від якості роботи підвіски. Найменші несправності в цій системі здатні не лише зіпсувати настрій, а й спричинити створення аварійних ситуацій на дорозі. Щоб цього не сталося, необхідно при виявленні найменших відхилень у її роботі звертатися до фахівців. Причинами для занепокоєння мають стати:
Врахуйте, що будь-яке з перерахованих відхилень – ознака того, що необхідне калібрування гідропідвіски Toyota, яку якісно проведуть фахівці нашого автосервісу.
Адже лише правильно відрегульована система зможе оточити водія та пасажирів комфортом під час подорожі та гарантує зміну висоти рівня жорсткості.
Забезпечити високі показники вантажопідйомності цієї моделі автомобілів дозволило встановлення на них пневматичної підвіски. Головною відмінністю цієї системи є використання у ній пружного елемента як пневматичної подушки. На відміну від звичайних пружин чи ресор вона здатна суттєво змінювати свою жорсткість, забезпечуючи постійний кліренс незалежно від завантаженості транспортного засобу.
Але, як і будь-який інший вузол автомобіля, ця система може вийти з ладу. Щоб повернути її у вихідний стан після ремонту буде потрібно калібрування пневмопідвіски Toyota. Її виконання полягає у завантаженні в пам’ять блоку керування значень положення кузова, які відповідають нормативним даним. Для цього попередньо виконується серія вимірів із використанням високоточного обладнання.
Компанія Toyota відмовилася від металевих пружин і в останніх моделях автомобілів Лексус, оснастивши їх гідравлічною системою. Вона хоч і вважається надійнішою, ніж пневматична, проте може вийти з ладу у разі несвоєчасної заміни, використовуваної у ній спеціальної рідини чи з інших причин. Така поломка не призводить до зупинки машини, але відмовлятися від ремонту не можна, незважаючи на те, що після нього буде потрібно калібрування гідропідвіски Lexus.
В іншому випадку може вийти з ладу весь амортизатор, що загрожує великими витратам. Звернення до нас при появі невеликих відхилень у роботі системи допоможе уникнути складного та тривалого ремонту та гарантує якісне виконання регулювання амортизаційної системи.
Цей вузол автомобіля зазнає серйозних навантажень щодня. Хоча він і вважається витривалішим, ніж пружинні амортизатори, але має складніший пристрій. Керує його роботою комп’ютер, орієнтуючись на сигнали, з датчиків висоти. Варто одній деталі системи вийти з ладу, як відключається пружний елемент і пневмоподушки, що призводить до падіння машини на опори, роблячи їзду на ній небезпечною, і вимагає термінового звернення до автосервісу, де буде виконаний ремонт та калібрування гідропідвіски Lexus. Вона необхідна якщо довелося купити та встановити:
Довіряти її виконання потрібно професіоналам. Це забезпечить злагоджену роботу системи та допоможе уникнути неприємних моментів, пов’язаних із неправильно виконаним налаштуванням.
CТО “Coyote” надає послугу із закачування системи пневмопідвіски азотом.
Заправку азотом необхідно виконувати при ремонті або заміні компресора пневмопідвіски, ремонт блоку клапанів пневмопідвіски та в інших випадках при розгерметизації замкнутої системи пневмопідвіски. Недостатній обсяг азоту у системі пневмопідвіски призводить до підвищеного навантаження на компресор, а також викликає несправність пневмопідвіски.
Осушення пневмопідвіски необхідно виконувати регулярно, т.к. дана процедура прибирає вологу з пневмосистеми, продовжуючи роботу компресора пневмопідвіски та блоку клапанів. Тема особливо актуальна для власників Toyota & Lexus 2018-2020 років.
Найчастіше до нас звертаються власники наступних автомобілів марок Toyota Lexus:
Lexus (Лексус) | Toyota (Тойота) |
Lexus RX 300 Lexus RX 330 Lexus RX 350 Lexus RX 400H Lexus IS 200 Lexus IS 250 Lexus IS 300 Lexus IS 350 Lexus LX 470 Lexus LX 570 Lexus GX 460 Lexus GX 470 Lexus GS 300 Lexus GS 350 Lexus GS 460 Lexus ES 350 Lexus LS 460 Lexus LS 430 Lexus LS 600 | Toyota Rav4 Toyota Camry Toyota LC 100 Toyota LC 150 Toyota LC 200 Toyota LС Prado Toyota Harrier Toyota Highlander Toyota Sequoia Toyota Auris Toyota Yaris Toyota Corolla Toyota Avensis Toyota Hilux Toyota Venza Toyota Tundra Toyota Prius Toyota Avalon Toyota CH-R |
(067) 448-80-50 Запис на СТО
(067) 423-80-50 Підбір автозапчастей
(067) 423-80-50 Coyote Detailing
(067) 431-80-50 Автоконсьерж
(067) 431-80-50 Автопідбор